Babycadeautjes!


De familie werd weer een beetje groter.

Eind juli werd Lize geboren, mijn achternichtje.
Uiteraard horen daar zelfgemaakte cadeautjes bij.


Bij Lizzy l'oiseau vond ik de perfecte stofjes.
Met veel roze tinten, maar niet te tuttig.
Ik maakte een zacht dekentje en uit de restjes dit 'konijntje' met een belletje in de oren.


Ook naaide ik een kleedje. Maatje 80, zodat het volgende lente/zomer past.
Ik ging voor tetra stof met een gouden detail.
Ik deed geen aanpassingen aan het patroon. Enkel het haakje aan de achterkant verving ik door een lint met knoopje.




Reacties

  1. Heel leuk en schattig! Ik maakte dit kleedje al zonder strik voor mijn metekindje maar in dit stofje vind ik de strik wel tof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw wat een mooie blog. Ik vind deze zeker zo goed als https://christelsnaaiwerk.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts