I love 'sweaters en de Stoffenschuur'

Enkele weken gelden contacteerde Nathalie van de Stoffenschuur mij.
'Of ik een stofje wou komen uitkiezen om iets te naaien naar keuze'.
'GRAAG!'


Na het werk passeerde ik in Schaffen en sprong ik even binnen. Samen met Nathalie koos ik voor deze gebreide tricot die je misschien wel herkent uit La Maison Victor.

Tijdens 'gestikt Limburg' begon ik aan deze trui te naaien om hem nadien thuis verder af te werken.
Ik naaide er niet de 'Megan dress' mee, maar koos voor de 'Peysu' uit het 'I love sweaters' boek.
Het voor-,  rugpand en de mouwen verlengde ik met 5 cm.
De sweater was iets te 'over sized' naar mijn zin. Dus nam ik op het einde nog 2 centimeter van elke zijkant in.
De stof is verder super zacht en zit zalig op de huid. Het is eerder een dunne stof, maar toch lekker warm. Ideaal voor zonnige herfstdagen.
En die 'ruffels', tja... als je mij al langer volgt weet je dat ik daar fan van ben.




Wil jij ook graag dit stofje shoppen of eens een bezoekje brengen aan de stoffenschuur? Dat kan, want op zondag 11 november (van 10.00 - 17.00 uur) zet Nathalie haar schuurdeuren eens extra voor jou open!
Wat kan je die dag verwachten?

20 % korting op de hele collectie (uitgezonderd cameo toestellen)

Naaimachines 'Jos Briers' uit Beringen zal de ganse dag demo's geven, je kan je naaimachine binnenbrengen voor een onderhoud en ontvangt een extra attentie bij een bestelling van een naaimachine/overlock/coverlock tijdens de openschuurdag.

Een demo 'cameo Silhoutte 3', bij aankoop van een Cameo tijdens de openschuurdag krijg je een starterspakket van 10 kleuren flexfolie en een schraper gratis!

Meer info vind je via het Facebook event.



*Deze blogpost kwam in samenwerking met de Stoffenschuur tot stand.


Je kan me volgen op facebookinstagram of bloglovin'


Liefs, Caro x






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts