Ik ging op reis en nam mee...


Tijdens de krokusvakantie ging ik een weekje skiën in Italië.
En die skiërs onder jullie zullen wel weten hoe 'onhandig' skiën met een rugzak is. Alles moest dan ook in mijn ski-jas passen.
Hoe kleiner, gebruiksvriendelijker, compacter,... alles is beter dan een zakje op de rug.
Onder dat 'motto' ging ik aan de slag.


Om mijn centjes niet los in mijn jaszak te moeten steken maakte ik een geldbeugel.
Ik volgde deze handleiding. Een eenvoudig knijpportemoneetje uit kurk.
Functioneel en plaatsbesparend in mijn jas.
Ik koos voor roze kurk en een bronzen paspel restje.



Voor de brillenhoes moest ik terugdenken aan de #kbassummerchallange. Helaas is het nog geen zomer dus ik ging voor de #kbaswinterchallange. Ik nam de afmetingen van mijn zonnebril en paste daar de hoes aan aan. 
Ik werkte met restjes kurk die ik in de kast had liggen. Ideaal om te mixen en te matchen zo'n zonnenbrilhoes.



2 snel klaar projectjes. tekenen, knippen en naaien kostten me maar een uurtje per project. 
Ideaal om ook eentje voor Nele (mijn ski-buddy) en mama te maken.
En ik heb nog knijpframes over, dus er volgen er binnenkort nog meer!



Oohja, de skireis was fantastisch. Genieten jullie even mee?










  • Patroon: tutorial van Mieke
  • Kurk en knijpframe: K-BAS
  • Voering: restjes 






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts