Een cadeautje in de vorm van... een handtas!


Enkele weken geleden kwam mijn nonkel vragen of ik iets wilde maken voor mijn tante haar verjaardag. 

De vraag was een handtas. Eentje in kurkleer, met een beetje 'bling' en groot genoeg voor een grote portefeuille en wat prullekes. 



Ik koos er voor om met de zilverkleurige croco kurk van K-BAS te werken. Afhankelijk van de lichtinval zie je veel of weinig bling. Ideaal voor een eenvoudige handtas. 
In de Veritas vond ik een bijpassende zilveren rits met siersluiting. 



De binnenkant voerde ik met een roos katoentje en de binnenzak kreeg een zilveren paspelleke bovenaan.


En nu maar hopen dat mijn tante blij is met haar cadeautje.

  • Patroon: zelf getekend.
  • Zilverkleurige croco kurk: K-BAS.
  • Fournituren: K-BAS
  • Voering + rits: Veritas.











Reacties

  1. Héél leuk dat tasje, heb je knap gedaan! Toffe kleur voor die binnenvoering ook, maar ik houd dan ook van felle kleurtjes😉😍
    Ik heb niet jou creatieve skills qua naaien helaas, ik krijg dan van die flashbacks naar de verplichte kook-en naailessen bij ons op school vroeger😱zou er idd eens eerst een workshop voor moeten volgen, wie weet krijg ik dan de smaak wel te pakken! Groetjes, alittlebitofingrid.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts